همه کشور ها اینکار رو میکنن، استیم رو باز کنی تغریبا با اکثر ارز های کشور ها قابلیت مبادلعه داره ولی ما کلا میخایم یه راه دیگه بریم #اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌deciplord‌
deciplord

@sohbat2  •  18 اردیبهشت 1405

دقیقا راهش همینه. ولی چرا قرارداد ببندیم وقتی میتونیم همچی رو انحصاری کنیم و به طبقات خاصی بدیم تا همون رو کپی کنند و بعنوان جایگزین بفروشن ؟ الان همچین تفکریه #اینترنت
12:15 - 18 اردیبهشت 1405

9 واکنش
1654 بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌deciplord‌
@sohbat218 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
اره دقیقا از همینجاها شروع میشه قرارداد میبندی رشد رو میبینی خودت سهام دراون شرکتا میگیری یا با شرکتا کوچیک باعث میشی سهامی از شرکتا ما بخرن که چون سرمایه درایران دارن باعث کمتر شدن تنش میشه. واقعا راه درست و خوب اینه شروع کنی به معامله و قرارداد های خوب توهر زمینه ای #اینترنت