تو ایران هرچیزی که یه عده خاص نتونن ازش پول دربیارن چیز بدیهاز اونایی که میگن بازی بده بپرسید که اگر انقدر بازی بده چرا دیجی کالا رسما داره کنسول و گیم میفروشه؟چون یکی از خودتون داره کنسول وارد میکنه؟اگه وارداتش دست اون آقازاده مد نظر بیوفته حتی gta6 هم آزاد میکنید#اینترنت