میتونن ازش پول دربیارن خودشون کم کاری میکنن میتون با شرکت تولیدکننده بازی ها قراردادببندن ونمایندگی فروشگاه محصولا بازی توایران رو بگیرن،سود زیادی هم داره ، سوپر سل یه دوره برای کلش اینکار رو کرد و به ﷼ تو فروشگاش میفروختفک کن همه بازی ها اینشکلی میشدند ، سود زیادی داشت براشون اگه میکردن #اینترنت
B
Back from abyss 6

@I_am_back  •  18 اردیبهشت 1405

تو ایران هرچیزی که یه عده خاص نتونن ازش پول دربیارن چیز بدیهاز اونایی که میگن بازی بده بپرسید که اگر انقدر بازی بده چرا دیجی کالا رسما داره کنسول و گیم میفروشه؟چون یکی از خودتون داره کنسول وارد میکنه؟اگه وارداتش دست اون آقازاده مد نظر بیوفته حتی gta6 هم آزاد میکنید#اینترنت
12:06 - 18 اردیبهشت 1405