14 اردیبهشت 1405

ممانعت ارتش از ورود ناوهای آمریکایی صهیونی به تنگه هرمز

روابط عمومی ارتش اعلام کرد: با اخطار قاطع و سریع نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، از ورود ناوشکن های دشمن آمریکایی صهیونی به محدوده تنگه هرمز ممانعت شد.
یعنی چی اخطار دادین..اقای ارتش آقای سپاه ی جوری بزن..از دور خارجشون کنید..یعنی چی این همه خویشتنداری میکنید..
13:35 - 14 اردیبهشت 1405

21 واکنش
10٫1k بازدید