13 خرداد 1405

حمله ارتش به مرکز فرماندهی شرارت‌های آمریکا

در پی شرارت‌ها علیه شناورهای تجاری ایرانی در دریای عمان و نقض مقررات تنگه هرمز از سوی ارتش متجاوز آمریکا، نیروی دریایی ارتش، مرکز "فرماندهی و کنترل " این شرارت‌ها، مستقر در یک فروند ناوشکن ارتش تروریستی این کشور را هدف قرار داد.
۷۱۵ KB
من فکر میکنم الان جنگ اصلی ما با اسرائیله. چون به نظر میاد ترامپ فهمیده که شکست خورده و هیچ غلطی نتونسته بکنه. اما با این‌ حال این نتانیاهوی بی‌شرف‌تر از خودش قصد داره مجبورش بکنه باز به ما حمله کنه. انقدر این مردک جانیه که حاضره فقط بمب بندازه تو ایران با اینکه میدونه قرار نیست هیچ جنگی رو ببره.
22:45 - 13 خرداد 1405

27 واکنش
15k بازدید