@human4 اردیبهشت 1405در پاسخ بهقشنگ میگردید یه ادم چپ سوسیالیست که با پهلوی ها مشکل داره رو پیدا میکنید حرفاشو نقل قول میکنید اینجا. من طرفدارش نیستم ولی اتفاقا چهره اروم یارو تیتر شده همه جا و داره تحسین میگیره. اونم ادمی که یه ماهه همه جا دارن دعوتش میکنن.