@user17090999717494180215 اردیبهشت 1405در پاسخ به وچون خائنامونم تو خیانت اول هستند. چون هیچ جای دنیا سلبریتی اینقدر کثیف نداره. چون تو کل دنیا اینقدر مسئول نفوذی خائن نداره گه راست راست بگردن و آمار همه چیو به دشمن بدهند. چطور میشه اینهمه بهترینهامون راحت ترور میکنن! چون با همین اینترنت که الان شده رمز فتنه جدید برعندازها، کلی جاسوسی میکنن و ...
@user17091015960064092265 اردیبهشت 1405در پاسخ به وکاملا موافقمالان همه بهونه هایی که میارن الکیهاینترنت حق همه ماست و الان 57 روزه قطعه
@user17091013105429360225 اردیبهشت 1405در پاسخ به وحاضرم خاک بخورم خاک ندم، وطن پرستی بالاتر از این حرفاست، این گلایه رو همینجا از فارسی زبان هایی که دشمن به کمک های بشردوستانه دعوت می کردن بکنین. در ضمن برای مشکلات اقتصادی باید همدیگر دعوت به همیاری کنیم مثل رهبرمان نه اینکه غر بزنیم