ممانعت ارتش از ورود ناوهای آمریکایی صهیونی به تنگه هرمز
روابط عمومی ارتش اعلام کرد: با اخطار قاطع و سریع نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، از ورود ناوشکن های دشمن آمریکایی صهیونی به محدوده تنگه هرمز ممانعت شد.
خواهشا این طرف تنگه هرمز را با خون سگهای نجس متعفن آمریکایی نجس نکنید، همون طرف بزنید ، دقیقا مثل طرح جمع آوری های سگهای ولگرد توسط شهرداری،یه ملت با تمام وجود پشت ایرانه، فقط ملانی ترامپ و زنده میخوایم