نیاز به پدافند و ... نبود، همون سگ های گله رو کیش میکرد به سمت آمریکاییها براشون کافی بود،این ها فقط بهترین تسلیحات دارند،والله والله والله والله فقط کافیهاون وسط نیروهای آلفا یکی بگه (الله و اکبر) کلی سکته میکنن بخدا، این امریکایی ها جرأت دارند بخاطر وطن و همرزمانشان پا بزارند رو مین؟!