9 اردیبهشت 1405

ناو جرالد فورد به آمریکا برمی‌گردد

ناو هواپیمابر «یو‌اس‌اس جرالد آر. فورد» پس از گذراندن یک دوره مأموریت ۱۰ماهه و بی‌سابقه، به‌زودی منطقه خاورمیانه را به مقصد ایالات متحده ترک خواهد کرد.
خارج نمی‌شود. مجبور به فرار شده است. جای موشک‌های قبلی هنوز درد میکنه
23:58 - 9 اردیبهشت 1405

83 واکنش
10٫9k بازدید



1 پاسخ

@userg10 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
به جرارد فورد موشک خورده ؟ :)