با عرض سلام احترام ادب خدمت شما آقای عظیمی راد آقای عظیمی ما کنکوری ها از لحاظ روحی روانی به خاطر این جنگ ها بمب ها واقعا بهم‌ریخته هستيم و وسط مدرسه ها. بود که تعطیل شد با این اوضاع وضعیت واقعا آمادگی کنکور رو نداریم ازتون خواهش تعویق بندازین
وما آیندمون بهداین کنکور بستگی داره آینده ۱۲ سال درسی. که خوندیم ا این کنکور مشخص میشه تورو خدابه فکر ما هم باشین
18:53 - 29 فروردین 1405

2 واکنش
340 بازدید