2 خرداد 1405

دو کابلی که سی‌ان‌ان را از نفتکش‌ها به اعماق هرمز کشاند

سی‌ان‌ان در گزارشی به دو کابل زیردریایی در تنگه هرمز اشاره کرده است که نقش مهمی در انتقال داده بین آسیا و اروپا دارند.
@Ando402 خرداد 1405
در پاسخ به
اگر نورداستریوم ها ، با اون حجم و عمق اقیانوسی توسط اکراین و با تایید امریکا وانگلیس به اون روز افتاد، در تنگه هرمز و با عمق حدود ۵۰ متر که اگر یک نفر پاچه شلوار رو بالابزنه یا با لباسم شیرجه بزنه میتونه بره این سیم ها رو بچینه و به ضایعاتی بفروشه🙄قیمت فیبر نوری ضایعاتی چنده؟!
🤌😄
06:38 - 2 خرداد 1405

1 واکنش
83 بازدید