@Hosi_Kazi14049 اردیبهشت 1405در پاسخ به ونه عزیزم… ترامپ کاسبه… قبل از جنگ ایران رفت کنترل ونزوئلا رو گرفت که نفت بی کیفیت خودش رو تو کمبود بازار بکنه تو پاچه اروپا و نفت باکیفیت ونزوئلا رو مفت ببره بابت کسری نفت کشور خودش. مشتری های جدید هم پیدا کنه… مملکت ما جهادی اداره میشه،آمریکا از روی حساب و کتاب و منافع ملی آمریکا…