دلم میخواد همه کسایی که کانفیگ یه تومنی و سیمکارت پرو و سفید و....گرفتن بندازم تو کوره تا جز خاکستر چیزی ازشون نمونه،کسی که اینارو تهیه کرده درواقع داره به طبقاتی موندن اینترنت کمک میکنه،هرچی بیشتر بخری بیشتر پول میریزی تو جیبشون،هرچی پول بیشتری تو جیبشون باشه احتمال ازاد شدن اینترنت کمتره
پس اگه یه درصد دیگه ازاد نشد و تو همین حالت موندیم و قیمت اینترنت و سیمکارت پرو سر به فلک کشید امیدوارم بدونید کیا باعثش بودن
04:40 - 8 اردیبهشت 1405

2 واکنش
1092 بازدید