مسئولان محترم! لااقل دلیل «توضیح ندادنتان» را توضیح دهید
مردم ایران در سردرگمی ناشی از سکوت مسئولان، نه خواهان افشای اسرار، بلکه خواستار تبیین «دلیل سکوت» و جلوگیری از خلق روایت دشمن در خلأ اطلاعاتی در روند اتفاقات جاری و مبحث مذاکرات هستند.
واقعا داری وضعیت تنگه رو ک دنیا رو کشوند پای اخبار جنگ با ایران، مقایسه میکنی با اینترنت؟اونم نتی که والا جماعتی از همون روز اول به طرق مختلف وصل بودن..