6 اردیبهشت 1405

محاصره‌شکنی دوباره ایران؛ ۴ میلیون بشکه نفت صادر شد

تانکرترکز از بارگیری ۴.۶ میلیون بشکه نفت در پایانه‌های ایران و عبور موفقیت‌آمیز ۴ میلیون بشکه دیگر از خط محاصره دریایی آمریکا خبر داد.
بابا امریکا که جلوی صادرات شما را نگرفته.به دو علت اول این که صادرات ما در بالاتر نرفتن قیمت نفت اثردارد.گاهی نفت کشتی ها را توقیف کندو نفت بدزدد.امریکا نمی گزاردکشتی ها به ایران بیایند.چه تانکرهای خالی نفتی چه بقیه کشتی ها پس لطفا حماسه نسازیداز یک محاصره جنگی.البته اگر دوباره بلاکم کنید
01:03 - 7 اردیبهشت 1405

63 واکنش
5050 بازدید



1 پاسخ

@HaMim7 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
کاملا درست میگی‌.مساله خروج یا همون صادرات نیست. مساله جلوگیری از واردات به ایرانه.