بابا امریکا که جلوی صادرات شما را نگرفته.به دو علت اول این که صادرات ما در بالاتر نرفتن قیمت نفت اثردارد.گاهی نفت کشتی ها را توقیف کندو نفت بدزدد.امریکا نمی گزاردکشتی ها به ایران بیایند.چه تانکرهای خالی نفتی چه بقیه کشتی ها پس لطفا حماسه نسازیداز یک محاصره جنگی.البته اگر دوباره بلاکم کنید