به پویش زیر رای دهید و حمایت کنیدکارت امید مادر به همه مادران دارای فرزند زیر دو سال دارند تعلق بگیردhttps://farsnews.ir/Mohammad2/1773316123096541109
مطالبهکارت امید مادر به همه مادران دارای فرزند زیر دو سال دارند تعلق بگیرد
«طرح کارت امید مادر» قرار است از ابتدای سال آینده فقط برای نوزادانی که از اول فروردین به بعد متولد میشوند اجرا شود. سؤال اینجاست: چه تفاوتی میان مادری که فرزندش را اول فروردین به دنیا میآورد با مادری که نوزادش در ۲۹ اسفند متولد شده وجود دارد؟ چرا باید بین مردم تفاوت گذاشته شود و نوعی تبعیض ایجاد شود؟ آیا مادری که فرزندش در بهمن یا اسفند به دنیا آمده ایرانی نیست و نباید از این حمایت برخوردار شود؟
ستاد ملی جمعیت، وزارت رفاه، دولت جمهوری اسلامی ایران
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
