کارت امید مادران چرا ب بچه های قبل فروردین تعلق نمیگیره ماهم مشکل پوشاک و شیر خشک داریم بچه من دقیقا ۲۰ اسفند بخاطر صدا انفجار و جنگ بدنیا اومد نباید فرق قائل بشین
بخاطر گرانی پوشک و شیر خسک
اگر قرار پول پوشک و شیر خشک بچه های فروردین ب بعد و بدین باید ب نوزادای ماهم تعلق بگیره من بچم فرودین قرار بود ب دنیا بیاد بخاطر جنگ زایمان زودرس گرفتم
02:38 - 28 فروردین 1405
اقتصاد
دولت
کودک

2 واکنش
577 بازدید



2 پاسخ

@Mohammad22 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
به پویش زیر رای دهید و حمایت کنیدکارت امید مادر به همه مادران دارای فرزند زیر دو سال دارند تعلق بگیردhttps://farsnews.ir/Mohammad2/1773316123096541109
م
محمد

@Mohammad2  •  21 اسفند 1404

مطالبه

کارت امید مادر به همه مادران دارای فرزند زیر دو سال دارند تعلق بگیرد

«طرح کارت امید مادر» قرار است از ابتدای سال آینده فقط برای نوزادانی که از اول فروردین به بعد متولد می‌شوند اجرا شود. سؤال اینجاست: چه تفاوتی میان مادری که فرزندش را اول فروردین به دنیا می‌آورد با مادری که نوزادش در ۲۹ اسفند متولد شده وجود دارد؟ چرا باید بین مردم تفاوت گذاشته شود و نوعی تبعیض ایجاد شود؟ آیا مادری که فرزندش در بهمن یا اسفند به دنیا آمده ایرانی نیست و نباید از این حمایت برخوردار شود؟

ستاد ملی جمعیت، وزارت رفاه، دولت جمهوری اسلامی ایران

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@user1777291620177 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
دقیقا منم بخاطر شرایط جنگی زایمان زودرس گرفتم بچم فروردین ماه بایدب دنیا میومد اینجور حق ماهم ضایع میشه بخاطر جنگ همش ما بایدتحت فشار باشیم