21 خرداد 1405

قرارگاه خاتم‌الانبیا: پاسخ به تجاوزات آمریکا ادامه دارد

قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) اعلام کرد: پاسخ نیروهای مسلح به تجاوز و شرارت‌های آمریکا تداوم خواهد داشت.
خدایا حافظ ایران و رزمندگان ما باش که با جانشان از کشور و ناموسمون دارن دفاع میکنن. بگین آمین🤲. مرگ بر همه ی دشمنان ایران و خائنین به وطن. آمین🤲خدایا جان رزمندگان عزیزمون رو به دستان قدرتمند تو سپردیم.🤲
03:58 - 21 خرداد 1405

33 واکنش
13٫5k بازدید