@Miladt___3014 اردیبهشت 1405در پاسخ بهترامپ،دنبال بهانه بود برای حمله مجدد به ایران ، با زدن این اسکورت ها دیگه تمامه ،واقعا شرایط خسته کننده ای شده دیگه بزن تمامش کن بره دیگه.بیاید واقع بین باشیم که هیچ شانسی ما مقابل امریکا نداریم ،با چه چیزی می خوایم مقاومت کنیم با این اقتصاد که هر لحظه ممکنه مردم دوباره بریزن تو خیابان
@user17769613277514 اردیبهشت 1405در پاسخ به وببخشیدا خیلی دسته کم میگیری و فکر میکنی اونا خیلی قوی ترن..آخه خود تخریب پنداری تا کی..