نمایندگان خطاب به مردم و هیأت رئیسه مجلس گفتندیکشنبه ۷ تیر ماه به مجلس مراجعه میکنیم، اگر مجلس باز نشده باشد همانجا با مردم جلسه میگیریم..انشاالله روز یکشنبه جلوی مجلس به همراه نمایندگان مردمی جهت باز پس گیری مجلس از مستکبران وگدایان مذاکره حضور پیدا خواهیم کرد.دوستان حتما شرکت کنید.