3 ساعت پیش

تلگراف: حمله سایبری به بانک‌های ایرانی احتمالا کار اسرائیل است

تلگراف در گزارشی نوشت برخی منابع اطلاعاتی و کارشناسان امنیتی اسرائیلی احتمال می‌دهند حمله سایبری اخیر به چهار بانک بزرگ ایران، کار اسرائیل باشد.
این خبرا چیه آخه؟؟؟نمیگید مزاحم وفاقمون با آمریکا میشید؟؟چرا وحدت‌شکنی میکنید؟
14:32 - 5 تیر 1405

5 واکنش
732 بازدید