مسئولان محترم! لااقل دلیل «توضیح ندادنتان» را توضیح دهید
مردم ایران در سردرگمی ناشی از سکوت مسئولان، نه خواهان افشای اسرار، بلکه خواستار تبیین «دلیل سکوت» و جلوگیری از خلق روایت دشمن در خلأ اطلاعاتی در روند اتفاقات جاری و مبحث مذاکرات هستند.
زمان ابراهیم رئیسی، رئیس قوه مجریه همه کاره میشد، الان هیچ کاره...بعد هم موضوع شخص وفاق نیست، موضوع اون قطار هزار نفره ای هست که با انتخاب وفاق وارد دولت شدن.قطعا همه شون نفاقی نیستند، ولی چیزی که معلومه، نفاقی کم هم ندارند