28 فروردین 1405

مسئولان محترم! لااقل دلیل «توضیح ندادنتان» را توضیح دهید

مردم ایران در سردرگمی ناشی از سکوت مسئولان، نه خواهان افشای اسرار، بلکه خواستار تبیین «دلیل سکوت» و جلوگیری از خلق روایت دشمن در خلأ اطلاعاتی در روند اتفاقات جاری و مبحث مذاکرات هستند.
تصویر نمایه‌ی ‌اسلامگرا‌
@Inghilabi28 فروردین 1405
وفاقی پشت صحنه داری با امریکا هم وفاق میکنی؟😕
@Sinaa128 فروردین 1405
در پاسخ به
وفاق رو که حتی نمی‌ذارن بره تو دفترش بازی کنه مهندسنکنه اینم کار روحانی و ظریفه؟😂
زمان ابراهیم رئیسی، رئیس قوه مجریه همه کاره میشد، الان هیچ کاره...بعد هم موضوع شخص وفاق نیست، موضوع اون قطار هزار نفره ای هست که با انتخاب وفاق وارد دولت شدن.قطعا همه شون نفاقی نیستند، ولی چیزی که معلومه، نفاقی کم هم ندارند
18:12 - 28 فروردین 1405

8 واکنش
770 بازدید