😐شما چیا براتون وصل هست ، با چه اینترنتی ، کدوم شهر ، ما تو کرمان که مثل یکی از روستاهای آفریقا هستیم . هیچ هیچ هیچ جواب بده یکی #اینترنت #اینترنت_آزاد
16:43 - 27 فروردین 1405

1 واکنش
1120 بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌آدامس خرسی خسته‌
@shahrvand_adi27 فروردین 1405
در پاسخ به
تهران فقط گوگل #اینترنت