چرا مسئولین مردم عادی رو نمیبینه؟درصورتی هرچی دارن از این مردم دارن اگ همین مردم شبا خیابون نمیومدن شما هنوز مسئول نبودین نوچه کشوره دیگه بودیندرخواست مردم اینه اینترنت وصل کنین تا بتونن نون شبشون دربیارن بابابعضیا پول دوا درمونشون درمیارن لطفا #اینترنت رو وصل کنین🥲
