9 فروردین 1405
مطالبه

مطالبه پرداخت جرایم تأخیر تحویل خودروهای سایپا

بیش از یکسال است که از تحویل خودرو بسیاری از مشتریان شرکت سایپا و پارس خودرو میگذرد و همچنان جریمه تاخیر چند ماهه در تحویل خودرو به ایشان پرداخت نشده است. لازم است وزارت صمت نسبت به بررسی موضوع و عدم پرداخت ها و تخلفات شرکت سایپا ورود کند. شرکت سایپا در تمامی تماس ها و پیگیری ها دائما ذکر میکند که پرداخت طی هفته های اتی انجام میشود ولی در عمل بیش از یکسال است که این اقدام صورت نمیگیرد.

سایپا و ایران خودرو، وزارت صمت و سازمان تعزیرات حکومتی

دقیقا بنده هم بیشتر از یک سال از تحویل ماشینم گذشته ولی جریمه تاخیر خودرو بنده که اونموقع۳۷میلیون بوده هنوز واریز نشده حالا همین خودرو ساز ها اگه یه هفته پول پیش فروش دیر تر واریز کنیم دیگه ماشینی در کار نیست.... ب نمایندگی زنگ میزنیم میگن ب ما ربطی نداره ب شرکت زنگ میزنیم میگن اره تاخیر داره...
17:36 - 25 فروردین 1405

114 بازدید