بنظر انتخاب پاکستان جهت میانجیگری انتخاب غلطی نبوده است. کشور مستقلی است و بر الاف نظر بعضی عزیزان استقلال سیاسی فرهنگی خودش رو داره و با انتخاب درست از نظر سیاسی داره خودشو مطرح میکنه. از حهن اسلام با اعراب که رابطمون فعلا تیره شد حداقل اینور خوبه دوتا دوست نگه داریم. سیاست خارجی ما. اوه