بابا بسه دیگه توهم بابا هر جا که میریم یه پیام داده وصل کنید . کشتی مارو . ولکن دیگه جنگه مگه نمی بینی؟ چرا باید به دشمن اجاز بدیم با اینترنت داخل ما نفوذ کنه ؟

این خبر حذف شده است.
@user1775911009971 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبابا بسه دیگه توهم بابا هر جا که میریم یه پیام داده وصل کنید . کشتی مارو . ولکن دیگه جنگه مگه نمی بینی؟ چرا باید به دشمن اجاز بدیم با اینترنت داخل ما نفوذ کنه ؟
منتظر پنجوانی پاسخ داد
@amirhosseinI20031 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخب ما هم میدونیم وقتی جنگ تموم شد اینترنت باز میشه! موضوع اینه جنگ کی تموم میشه؟ جنگ دو ماهه شروع شده و فرض کنیم خدایی نکرده دو ماه دیگه ادامه پیدا کنه. آیا باید ۶۰ روز دیگه صبر کنیم؟
@user1775911009971 اردیبهشت 1405در پاسخ به ولطفا این متن رو بادقت بخونید : این تصمیم با هدف جلوگیری از حملات سایبری، سازمانیابی هستههای تروریستی، اختلال در هدایت پهپادهای مهاجم، صیانت از امنیت ملی و... اتخاذ شد.اینترنت برای امنیت ملی شده و اگر وصل بشه جاسوسان راحت تر ارتباط برقرار می کنن و دوباره ماجرای دوارپزده دی تکرار میشه
منتظر پنجوانی پاسخ داد
@al_aghsa22 فروردین 1405در پاسخ بهامید وارم اخرین کلاهی باشه که سرمون میرود و کم هزینه باشد چون این مذاکره هیچ نتیجه ای ندارد ،امریکا کاری که در میدان نکرده میخواد با مذاکره بگیرد
@user17759110099722 فروردین 1405اولا شروط مذاکره همش توسط ایران بسته شده پس دلیلی نداره که آمریکا فایده ای کنه.دوما التماس آمریکا برای مذاکره نشانه ی شکستش هست.