6 ساعت پیشعراقچی: کسی در ترتیبات ایران در تنگه هرمز دخالت نکند
وزیر امور خارجه در نشست خبری با همتای عراقی مسئولیت ترتیبات در تنگه هرمز را برعهده ایران خواند و با بیان اینکه هیچ نهاد و کشور دیگری در این خصوص مسئولیتی ندارد، گفت: از همه طرفها درخواست میکنم که در موضوع مدیریت تنگه هرمز و ترتیباتی که برای بازگشایی تنگه هرمز از سوی ایران اتخاذ میشود، دخالت نکنند…نمایش بیشتر
@Em1344 ساعت پیشدر پاسخ به واینو بدون نظامی ها اینکارو میکنن....ما همه دیگه میدونیم ایران ول کن تنگه هرمز نیست و قراره ازش عوارض بگیره و اونم مدیریت کنه...حتی بلومبرگ که یکی از معتبر ترین رسانه های جهان هست اومده و گفته عمان به کشور های اروپایی اطلاع داده که قراره از تنگه هرمز بر اساس ترتیبات جدید هزینه خدمات(عوارض) گرفته بشه