6 ساعت پیش

عراقچی: کسی در ترتیبات ایران در تنگه هرمز دخالت نکند

وزیر امور خارجه در نشست خبری با همتای عراقی مسئولیت ترتیبات در تنگه هرمز را برعهده ایران خواند و با بیان اینکه هیچ نهاد و کشور دیگری در این خصوص مسئولیتی ندارد، گفت: از همه طرف‌ها درخواست می‌کنم که در موضوع مدیریت تنگه هرمز و ترتیباتی که برای بازگشایی تنگه هرمز از سوی ایران اتخاذ می‌شود، دخالت نکنند…نمایش بیشتر
چشم عباس آقا چششششششششششم.
13:29 - 7 تیر 1405

7 واکنش
476 بازدید



1 پاسخ

@Em1344 ساعت پیش
در پاسخ به و
اینو بدون نظامی ها اینکارو میکنن....ما همه دیگه میدونیم ایران ول کن تنگه هرمز نیست و قراره ازش عوارض بگیره و اونم مدیریت کنه...حتی بلومبرگ که یکی از معتبر ترین رسانه های جهان هست اومده و گفته عمان به کشور های اروپایی اطلاع داده که قراره از تنگه هرمز بر اساس ترتیبات جدید هزینه خدمات(عوارض) گرفته بشه