22 خرداد 1405

نماینده حزب‌الله: توافق ایران و آمریکا، شامل آتش‌بس در لبنان است

نماینده فراکسیون پارلمانی حزب‌الله به نقل از مقامات کشورمان گفت که بر اساس یادداشت تفاهم ایران و آمریکا، اسرائیل باید از خاک لبنان خارج شود.
یعنی اسراییل ازخاک لبنان بایک تفاهم میره بیرون به همین سادگی 😐
23:21 - 22 خرداد 1405

10 واکنش
1037 بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌ناصر‌
@Naser_0110111022 خرداد 1405
اسرائیل نزدیک 4 هزار نفر از مردم لبنان رو شهید کرده و اینها انتظار دارن با مذاکره خارج بشه