@Terita25 فروردین 1405در پاسخ بهمسئولین محترم اگر توافق کردین و جنگ رو یهویی تموم کردین به ما هم بگین ! بین زمین و هوا موندیم!!!بدونیم این جنگم تموم شد چند ماه دیگه هم باید منتظر بعدی باشیم !هی لفظ میاین و رجز میخونین حرفای اونا رو تکذیب میکنین ، تهش هم مذاکره و پایان جنگ و ... !!! سیس عقاب در رفتار ، سس خرسی در عمل !!!