31 فروردین 1405

السلام علیک یا شهید المذاکرات!

یک کارگردان ایرانی این جمله را در باره امام شهیدمان گفته بود که السلام علیک یا شهید المذاکرات!
جناب آقای قزوه عزیز. با در نظر گرفتن همه شرایط اقتصادی و نظامی پیشنهاد شما جواب نمیده. گرانی، بیکاری و نابودی صنایع نظامی ما در کنار فعالیت شبانه روزی صنایع نظامی آنها نشان میده با دست فرمون شما آخرش هم پیاز و هم کتک میخوریم و پول هم میدیم. تدبیر یعنی هوای سفره مردم را هم داشته باشی.
19:33 - 31 فروردین 1405

28 واکنش
3669 بازدید



3 پاسخ

@Alireza137431 فروردین 1405
وقتی برای کشتنت اومدن، دیگه صحبت از رفاه شوخی بیش نیست

@user17757742764331 فروردین 1405
نه ک تا حالا با دست فرمان شما، هم کتک و هم پیاز را نخورده ایم!!!!!!!یک بار هم در گوشه ای ارام بگیرید تا دست فرمان بهتری سکان را بدست گیرد همه چیزدانهای متوهم

@ali_kh6831 فروردین 1405
نابودی صنایع نظامی ما؟!!!!توییت های سید مجید رو ندیدید ظاهرا.متاسفم برای ساده اندیشی و‌مرعوب بودن امثال شما