@user17757742764331 فروردین 1405در پاسخ به ونه ک تا حالا با دست فرمان شما، هم کتک و هم پیاز را نخورده ایم!!!!!!!یک بار هم در گوشه ای ارام بگیرید تا دست فرمان بهتری سکان را بدست گیرد همه چیزدانهای متوهم
@ali_kh6831 فروردین 1405در پاسخ به ونابودی صنایع نظامی ما؟!!!!توییت های سید مجید رو ندیدید ظاهرا.متاسفم برای ساده اندیشی ومرعوب بودن امثال شما