5 خرداد 1405

اذعان سنتکام به نقض آتش‌بس با ایران

سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا بامداد سه‌شنبه به نقض آتش‌بس با ایران از طریق حمله به اهدافی در جنوب کشور اعتراف کرد.
نقض آتش بس فقط با بمب اتم صورت می گیره، در غیر این صورت یه احوال پرسی ساده‌ست.
04:18 - 5 خرداد 1405

16 واکنش
1193 بازدید