
علیرضا محمدی پاسخ داد
@NargesJafari20 فروردین 1405رضایی: دریافت هزینه تردد در تنگه هرمز صرفاً به ریال انجام میشود
رئیس کمیسیون عمران مجلس، از الزامی شدن دریافت هزینه تردد کشتیها در تنگه هرمز تنها بر مبنای پول ملی ایران (ریال) خبر داد و تأکید کرد: این درآمدها صرفاً برای تقویت توان دفاعی، جبران خسارت زیرساختهای ناشی از جنگ و کمک به معیشت مردم هزینه خواهد شد.
@user17757208301020 فروردین 1405در پاسخ بهایران باید برای عبور هر نفتکش حداقل 500 هزار دلار روزانه عوارض بگیرع.طبق آمارها با عبور 100 نفتکش در روز حدود 1.5 میلیارد دلار در ماه درامد ایجاد میشه،و خیلی خوبه میشه که بعنوان یارانه به عموم ملت تعلق بگیره(20 دلار معادل 3 میلیون تومان بر هر ایرانی) و قطعا تاثیر اجتماعی بسیاربسیار بالایی خواهد داشت