20 اردیبهشت 1405

شناسایی و انهدام دو هستهٔ تروریستی وابسته به موساد

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است که عوامل دو هستهٔ عملیاتی وابسته به سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی و یک مزدور که قصد انتقال اطلاعات یکی از مراکز نظامی به خارج از کشور را داشت در ۶ استان کشور بازداشت شدند و یک نفر از تروریست‌ها در درگیری مسلحانه، به هلاکت رسید.
این عوضیا یه مقدار بیش از اندازه نیستن؟
13:08 - 20 اردیبهشت 1405

20 واکنش
2975 بازدید