عجب خیلی امیدوار نشید ولی بوی وصلی میاد #اینترنت

bobo boboyi پاسخ داد
@user17756596141021 فروردین 1405در پاسخ بهامیدی ندارمبنر اشویل داره میرهو من نمیتونم بگیرمشفردا هم لایو استریمه.😭😭
bobo boboyi پاسخ داد
bobo boboyi پاسخ داد
@Onegodzade19 فروردین 1405https://offlineiran.com/گفتید #اینترنت بخاطر شرایط جنگی قطع شده گفتیم قبوله اما حالا که آتش بس شده باید تمام و کمال وصلش کنید #اینترنت و #اینترنت_آزاد حق همه مردم ایرانه. نه به اينترنت طبقاتی نه به تبعیض نه به نابرابری #اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_را_وصل_کنید #نه_به_اینترنت_طبقاتی #اعتراض