در شرایطی که رسانهها و مقامات آمریکایی به طور هماهنگ از قریبالوقوع بودن دور جدید مذاکرات در اسلامآباد خبر میدهند و حتی به اعزام نمایندگان ویژه اشاره میکنند، سکوت تهران قابل تأمل است.
اگه نصف این امتیازات رو پارسال داده بودیم:۱: رهبر معظم انقلاب الان زنده بودن۲: تمامی سردارهای شهید الان زنده بودن۳ ؛ اینهمه زیر ساخت و پادگان که الان خرابه هست ، الان سالم بود۴: کشور در مسیر توسعه ی اقتصادی بود.۵: صد درصد در دی ماه هیچ نفاقی صورت نمیگرفت و اینهمه انسان کشته نمیشدن