
@Yadvarehaye_Fars18 فروردین 1405منفورترین چهره اپوزیسیون را شما معرفی کنید
تاریخ نشان داده است که حافظه مردم فقط قهرمانان را نگه نمیدارد؛ چهرههایی هم هستند که رفتارشان آنقدر در ذهن جامعه میماند که به نماد «منفور بودن» تبدیل میشوند. زمان میگذرد، روایتها عوض میشود، اما قضاوت افکار عمومی پاک نمیشود.
@user17756333115619 فروردین 1405یعنی **** و هزار فحش ناموسی به این مرتیکه بدرد نخور سس خرسی ، بیشرف بی وجدان. بقیشونم نون به نرخ روز خورن که یه رسانه ای راه انداختن برای مردمی که اگاهی ندارن شر و ور تفت میدن.
@user17756333115619 فروردین 1405مردم چشم و فکرتونو باز کنید. اگه جمهوری اسلامی توو این ۴۷ سال قدرت نظامی ارتقا نمیداد موشک نمیساخت. این ********* ها برای ما مردم ایران خیر و خوشی نمیخوان و بدترین اتفاق ها میوفتاد چجوری میتونید چشمتونو ببنید فکر کنید امثاا این آشغالا خیر و خوشی برای ما میخوان؟
@user17756333115619 فروردین 1405با حمایت مالی از کشورای خارجی رسانه راه انداختن با هزارتا کثافط کاری پشت پرده باعث شدن مملکت اونجوری آشوب بشه و به جنگ برسه . وقتی بمباران شد زدن رقصیدن . هموطنی که درد هموطن خودشو به شادی بگیره آشغالی بیش نیست . کمی تفکر کنیم این ********* ها خیر خواه ما نیستن
@user17756333115619 فروردین 1405اینهمه چرت و پرت گفتن رهبر شهید و باقی افراد دولتی فرار کردن قایم شدن ، چیشد؟ این عزیزای دل شهید شدن به مظلومانه ترین حالت. حالا این کثافطا کجان که بیان بگن زره مفت زدن؟ دلم از این میسوزه یسری ایرانی گول اینارو میخورن. کمی سبک سنگین کنید میبینید کثافط تر از اینا خودشونو خانوادشونو امثالشونن
@user17756333115619 فروردین 1405ما مردم ایران خیلی ادمای خوبییم ذات داریم وطن فروش نیستیم هرچی باشه و بشه این خاک وطن ماست ناموس داری و غیرت ما ایرانیا زبان زد بوده و هست از بین رفتنی نیست. مشکلیم هست خودمون توو مملکت خودمون حلش میکنیم ولی نمیذاریم ی مشت اجنبی و وطن فروش دخالت کنه
@user17756333115619 فروردین 1405برای کوری چشم این کثافطا باید میدان و داشته باشیم خیابون و داشته باشیم . اون عزیزایی که پای لانچر و پدافند پر پر شدن و یادتون نره برای این شهید شدن که روو سر ما مردم کمتر بمب بریزن. کمترین کار اینکه خیابون و داشته باشیم نذاریم این حرومیا فکر کنن جایی خلوت شده این حرومیا هنوزم منتظر فرصتن
@user17756333115619 فروردین 1405دیدیم چجوری روو سر زن بچه هامون بمب ریختن چجوری زیر ساختارو زدن چجوری قوانین بین الملل و زیر پا گذاشتن، مگه اینا همونی نبودن که میگفتن ایران قوانین و نقض میکنه؟ چیشد خودشون که خواهان حمله به زیر ساخت ها جنگ افروزی بدتری شدن. ما مردم نباید حتی لحظه ای به چرت و پرتای اینا توجه کنیم
یزدان یزدان پاسخ داد
@Yadvarehaye_Fars18 فروردین 1405منفورترین چهره اپوزیسیون را شما معرفی کنید
تاریخ نشان داده است که حافظه مردم فقط قهرمانان را نگه نمیدارد؛ چهرههایی هم هستند که رفتارشان آنقدر در ذهن جامعه میماند که به نماد «منفور بودن» تبدیل میشوند. زمان میگذرد، روایتها عوض میشود، اما قضاوت افکار عمومی پاک نمیشود.
@user17756333115619 فروردین 1405در پاسخ بهتک به تکشون یکی از اونیکی منفورتر و پست تر. خدارو به حقانیتش قسم میدم بدترین اتفاق ها سر خودشونو خانوادشون بیاد به روز سیاه بشینن تک به تکشون.