@user17756333115619 فروردین 1405یعنی **** و هزار فحش ناموسی به این مرتیکه بدرد نخور سس خرسی ، بیشرف بی وجدان. بقیشونم نون به نرخ روز خورن که یه رسانه ای راه انداختن برای مردمی که اگاهی ندارن شر و ور تفت میدن.
@user17756333115619 فروردین 1405مردم چشم و فکرتونو باز کنید. اگه جمهوری اسلامی توو این ۴۷ سال قدرت نظامی ارتقا نمیداد موشک نمیساخت. این ********* ها برای ما مردم ایران خیر و خوشی نمیخوان و بدترین اتفاق ها میوفتاد چجوری میتونید چشمتونو ببنید فکر کنید امثاا این آشغالا خیر و خوشی برای ما میخوان؟
@user17756333115619 فروردین 1405با حمایت مالی از کشورای خارجی رسانه راه انداختن با هزارتا کثافط کاری پشت پرده باعث شدن مملکت اونجوری آشوب بشه و به جنگ برسه . وقتی بمباران شد زدن رقصیدن . هموطنی که درد هموطن خودشو به شادی بگیره آشغالی بیش نیست . کمی تفکر کنیم این ********* ها خیر خواه ما نیستن
@user17756333115619 فروردین 1405ما مردم ایران خیلی ادمای خوبییم ذات داریم وطن فروش نیستیم هرچی باشه و بشه این خاک وطن ماست ناموس داری و غیرت ما ایرانیا زبان زد بوده و هست از بین رفتنی نیست. مشکلیم هست خودمون توو مملکت خودمون حلش میکنیم ولی نمیذاریم ی مشت اجنبی و وطن فروش دخالت کنه