18 فروردین 1405

منفورترین چهره اپوزیسیون را شما معرفی کنید

تاریخ نشان داده است که حافظه مردم فقط قهرمانان را نگه نمی‌دارد؛ چهره‌هایی هم هستند که رفتارشان آن‌قدر در ذهن جامعه می‌ماند که به نماد «منفور بودن» تبدیل می‌شوند. زمان می‌گذرد، روایت‌ها عوض می‌شود، اما قضاوت افکار عمومی پاک نمی‌شود.
@user17756333115619 فروردین 1405
یعنی **** و هزار فحش ناموسی به این مرتیکه بدرد نخور سس خرسی ، بیشرف بی وجدان. بقیشونم نون به نرخ روز خورن که یه رسانه ای راه انداختن برای مردمی که اگاهی ندارن شر و ور تفت میدن.
@user17756333115619 فروردین 1405
مردم چشم و فکرتونو باز کنید. اگه جمهوری اسلامی توو این ۴۷ سال قدرت نظامی ارتقا نمیداد موشک نمیساخت. این ********* ها برای ما مردم ایران خیر و خوشی نمیخوان و بدترین اتفاق ها میوفتاد چجوری میتونید چشمتونو ببنید فکر کنید امثاا این آشغالا خیر و خوشی برای ما میخوان؟
@user17756333115619 فروردین 1405
با حمایت مالی از کشورای خارجی رسانه راه انداختن با هزارتا کثافط کاری پشت پرده باعث شدن مملکت اونجوری آشوب بشه و به جنگ‌ برسه . وقتی بمباران شد زدن رقصیدن . هموطنی که درد هموطن خودشو به شادی بگیره آشغالی بیش نیست . کمی تفکر کنیم این ********* ها خیر خواه ما ‌نیستن
اینهمه چرت و پرت گفتن رهبر شهید و باقی افراد دولتی فرار کردن قایم شدن ، چیشد؟ این عزیزای دل شهید شدن به مظلومانه ترین حالت. حالا این کثافطا کجان که بیان بگن زره مفت زدن؟ دلم از این میسوزه یسری ایرانی گول اینارو میخورن. کمی سبک سنگین کنید میبینید کثافط تر از اینا خودشونو خانوادشونو امثالشونن
11:14 - 19 فروردین 1405

1220 بازدید



1 پاسخ

@user17756333115619 فروردین 1405
ما مردم ایران خیلی ادمای خوبییم ذات داریم وطن فروش نیستیم هرچی باشه و بشه این خاک وطن ماست ناموس داری و غیرت ما ایرانیا زبان زد بوده و هست از بین رفتنی نیست. مشکلیم هست خودمون توو مملکت خودمون حلش میکنیم ولی نمیذاریم ی مشت اجنبی و وطن فروش دخالت کنه