17 اردیبهشت 1405

عربستان حریم هوایی و پایگاه‌های خود را به روی آمریکا بست

یک شبکه اسرائیلی گزارش کرد که ریاض به دلیل ناامیدی از دریافت تضمین‌های امنیتی واشنگتن در برابر هرگونه پاسخ موشکی ایران، حریم هوایی و پایگاه‌های نظامی خود را به روی ایالات متحده بسته است.
احتمالا دوباره مذاکره انجام بشه و بعدش حمله غافلگیرانه. خدا کنه اینبار جماعت ملتمس بعد از اینهمه غافلگیری عبرت بگیرند
18:10 - 17 اردیبهشت 1405

7 واکنش
2187 بازدید