تصویر سربرگ نمایه‌ی ‌Kamyar‌
K

Kamyar

@user177555356181
تاریخ پیوستن: فروردین 1405

این خبر حذف شده است.

@user17755535618129 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
· دکتر جلال خالقی مطلق (برجسته‌ترین مصحح معاصر): در تصحیح انتقادیِ خود و مصاحبه‌های متعدد به صراحت این ابیات را در زمره ابیات جعلی و الحاقی معرفی می‌کند و معتقد است به دست کاتبان بعدی به متن افزوده شده است.دکتر حسن انوری (چهره ماندگار ادب فارسی): به روشنی اعلام کرده که این ابیات را جعلی می‌داند
@user17755535618129 اردیبهشت 1405
· دکتر سعید حمیدیان (شاهنامه‌پژوه برجسته): از جمله پژوهشگرانی است که وجود این ابیات را قطعی الحاقی می‌داند و معتقد است فقط بخش مربوط به حضرت علی(ع) جعلی نیست، بلکه کل این ابیات (از جمله مدح خلفا) به نسخه‌ها راه یافته است..
@user17755535618129 اردیبهشت 1405
· دکتر ابوالفضل خطیبی (نسخه‌شناس برجسته): به صراحت مدعی شده این ابیات سروده فردوسی نیست و حتی متنی قدیمی‌تر را به عنوان منبع ساخت این بیت‌ها معرفی کرده است.

Kamyar پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌دانشجوی خسته‌
@user17536914265025 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
به هر حال ذهن و تفکر بچه هامونو نباید بدیم دست دشمنامون. ذهنیت درست هست که میتونه یک کشور رو بسازه و مشکلات رو حل کنه
@user17755535618125 اردیبهشت 1405
وقتی اینترنتشو قطع میکنید ارزو ها و ایندشو ازش میگیرید توقع دارید تحسین کنن شمارو؟

این خبر حذف شده است.

@user17755535618123 اردیبهشت 1405
و اینکه اگه همه قطعات داخل ساخته میشه چرا پهبادایی که به روسیه دادین برای ساختش از قطعات شرکت Nvidia استفاده شده؟

تصویر نمایه‌ی ‌Amir‌
@Amiriiiiii21 اردیبهشت 1405
American innovation?!!مرد حسابی، قبل از شما حداقل ۱۰ کشور اینو ساختن.#اینترنت #اینترنت_آزاد #جنگ
@user17755535618121 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
اولین سازندش خودشون بودن در سال 1994 طبق چیزی که ai میگه
تصویر نمایه‌ی ‌Amir‌
@Amiriiiiii21 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
اولین پهپاد انتحاری تو جنگ جهانی دوم توسط اون مرد سیبیل قشنگ ساخته شده.من منظورم پلتفرم پهپاد شاهد بود.وگرنه همه کشورا پهپاد انتحاری دارن.#اینترنت
@user17755535618123 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
دوست عزیز پلتفرم شاهد از قبل توسط امریکا-المان و اسرائیل ساخته شده به اسم Dornier DAR و Harpyو خالق این پهباد افریقایی ها بودن به اسم ARD-10من نگفتم اولین پهباد انتحاری
تصویر نمایه‌ی ‌Amir‌
@Amiriiiiii23 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
خب منم همینو گفتم دیگه.اولین کسایی که این مفهوم رو شروع کردن آفریقایی ها بودن و بعد طرح عملیاتیش رو آلمان و اسرائیل ساخت.آمریکا اینجا کجای کاره دقیقا؟!
@user17755535618123 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
آلمان + آمریکا (توسعه‌دهنده) ساخت نمونه عملیاتی (جنگ سرد) با همکاری دو کشور (شرکت دَوْنیر و تگزاس اینسترومنتس) در پروژه DAR.

پاسخ داد
تصویر نمایه‌ی ‌Lync7‌
@Lync723 اردیبهشت 1405
دنبال زیر بغل مار میگردی؟ پهپاد بومی ایران هست یا نه؟پرتابگر هاش طراحی کدوم کشور و کدوم شخص هستن؟ضمنا لطفا پهپاد های شاهد ایران رو با پهپاد های عهد بوق بقیه کشورها مقایسه نکن، قطعا خیلی فرق دارن
@user17755535618123 اردیبهشت 1405
اوکی میگین بقیه از شما کپی کردند ؟قبل از اینکه ایران شاهد 136 بسازه در کشور افریقا اسرائیل و امریکا-المان ساخته شده بود شما میگین بقیه از ما کپی کردن میتونی برام توضیح بدی از چیه پهباد ما کپی کردن؟
@user17755535618123 اردیبهشت 1405
پرتابگر؟برام توضیح میدید پرتابگر چیه؟پیکاپ های تویوتا رو میگی؟😂😂

Kamyar پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌حاج ممد ۲‌
@WILLIAMS_00713 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
منطقی نیست که همه مردم 24 ساعته برق دارن، قطعش کنید بعد بگید اگر کسی نیاز ضروری داره، پس از تایید صنف مربوطه، در سامانه‌ی «برق من» می‌تونه درخواست «کنتور پرو» ثبت کنه و با قیمت بیست برابر گرون تر، ۱۰۰ kWh برق ماهانه دریافت کنه!
@user17755535618113 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
Great idea