جواب این سوال را پزشکیان باید بدهد که این همه اصرار به گفتگو دارند.با قاتلین رهبر عزیز شهیدمان،ناو دنایمان،۱۶۸ دانش آموز بی گناه مان،۴هزار شهید بی دفاع مان،سرداران عزیز شهیدمان و۴۷ سال انواع ظلم وجوری که در حق ایرانیان توسط امریکای تروریست جنایتکار انجام شده.یا علی