اقایون، تو این دوره زمونه اینترنت مثه اب و غذا میمونه، به هیچکسیم ربط نداره چه استفاده ای ازش میکنه، خیلیا از لحاظ مالی متضرر شدن و از کار بیکار شدن. حالا اون به کنار، یکی برای درسش یکی برای تحقیقش یکی برای اصلا بازی کردن به اینترنت نیاز داره. شما به چه حقی اینترنت رو به روی مردم قطع کردین؟!