۳ MB
خداحافظ...آقا جون! برنمی‌گردی؟ ما بدون شما چه بکنیم؟ این درد را به کجا ببریم؟ وای وای وای. کاش مرده بودم و نبودم تا جای خالی تو را نمی‌دیدم.#سید_سعید_لواسانی ۱۹ فروردین ۱۴۰۵@masheq
13:11 - 19 فروردین 1405

1 واکنش
2078 بازدید