سید سعید لواسانی
@user177547938719
01:10
۳ MB
خداحافظ...آقا جون! برنمیگردی؟ ما بدون شما چه بکنیم؟ این درد را به کجا ببریم؟ وای وای وای.
کاش مرده بودم و نبودم تا جای خالی تو را نمیدیدم.
#سید_سعید_لواسانی
۱۹ فروردین ۱۴۰۵
@masheq
13:11 - 19 فروردین 1405
1
واکنش
2078
بازدید
در پاسخ به
@user177547938719