_* آینده از آنِ ما ست! *_اولا میان ترامپ و آمریکا و نتانیاهو و اسرائیل فرقی نیست و آنان حداکثر چهره عریان آمریکا و اسرائیل هستند، یعنی خودِ واقعی آمریکا و اسرائیل هستند و جهان استکبارِ پر از ظلم و جور و فساد و تباهی را به نمایش میگذارند.
ثانیا در چنین جهانی یا باید برده باشیم یا اگر بخواهیم روی پای خود بایستیم، باید قوی بلکه قویترین کشور شویم. پس باید قدرت را کسب کنیم. معنای آن جنگ وجودی است تا رسیدن به نقطهای که جهان ناعادلانه کنونی نتواند علیه ما قد عَلَم کند. و این دقیقا همان نقطهای است که داریم برای آن هزینه میدهیم.
به بیان دیگر ما در جنگی که جهان استکبار و تباهی و ستمکار بر ما تحمیل کرده، در حال تحقق قدرتِ خير هستیم و در مقابل قدرتِ شر حاکم، قدرتِ خيرِ ایمانی را میسازیم. بنابراین خسارت میبینیم و شهدای بزرگی دادیم و باز شهید میدهیم اما فرصتهایی برای ظهور نور و خير و زیبایی در جهان ظلمانی امروز پیدا میکنیم
و در سایه آن کشور را میسازیم، اما اینبار با قدرت و توانی که خدا تعالی به ما داده و ضعفی که بر دشمن ما مستولی کرده است. پس آینده از آنِ ما ایرانیان و اهالی اقلیم ایمان است، زیرا خدا تعالی با ما ست و نباید از تهدیدها و جنایات و خباثتهای دشمن آمریکایی_اسرائیلی به دلیل خود ترسی و اندوهی راه بدهیم.
09:55 - 18 فروردین 1405