4 اردیبهشت 1405

روزنامه آلمانی: رضا پهلوی دلقک دربار است

یک روزنامه آلمانی حضور فرزند شاه مخلوع ایران در برلین را شکست‌خورده توصیف کرد و نوشته که دولت آلمان حاضر نشد ۳۰ دقیقه وقت برای او اختصاص بدهد.
@user1753604103344 اردیبهشت 1405
خوشم میاد اخبار تو فارس حسابی گلچین میشن یعنی قشنگ خبرنگارای فارس خیلی میگردن توی روزنامه های حزب های مختلف که مناسب ترین اخبار رو کهحس پیروزی رو بدن رو پیدا کنن مرسی که همیشه خوشحال نگهمون میداری ما عاشق این دنیای تو سرمون هستیم
۲ تا روزنامه آلمانی معرفی کن که از رضا پهلوی بابت امروز تعریف و تمجدید کرده باشند ! مطمئن باش کوچکترین حمایتی میشد اینترنشنال ۱۰۰ بار بازتاب میداد و تو بوق و کرنا می کرد.
03:11 - 4 اردیبهشت 1405

15 واکنش
734 بازدید



2 پاسخ

@Arbab234 اردیبهشت 1405
چرا باید اصلا روزنامه المانی حمایت کنه؟ مگه مهمه؟ اون دیدگاه خودشو بیان کرده

@human4 اردیبهشت 1405
اتفاقا شدیدا تحسین شد بخاطر حرفاش و رفتار ارومش بعد سس پاشیدن. منتها شما چرا تو روبیکا و ایتا و فارس خبرشو باید ببینید :))