اینترنشنال امروز رسماً اعلام کرده با کدام ارتش همپیمان است؛ مجریانش از لندن برای تجزیه ایران نقشه میکشند و همواره سنگ رژیم صهیونی را به سینه میزنند.
رسالت این شبکه اصلا خبرگذاری نیست ، بیشتر کمپین تبلیغاتی رضا پهلوی هستش.چون رضا پهلوی از این حمله به عنوان کمک اسم برده بود اینها برای توجیه بمب هایی که رو سر مردم و کسب و کار ها ریخته شده بود ، کار رو به جایی رسوندن که امثال قاضی زاده توییت پیشنهاد حمله اتمی میدادن.