مسئله ی مهم اینه که هژمونی آمریکا از بین رفته ، دیگه دنیا برای قدرت نظامی آمریکا ارزش قائل نیست ، حتی در مجاب افکار عمومی در کشورهای غربی هم شکست خورده ، حالا هی تهدید کنه به عصر حجر برمیگرده ایران ، اگه همچین اتفاقی بیافته کشورهای عربی هم به عصر حجر بر میگردند و دنیا با بزرگترین رکود اقتصادی