@Arbab2317 فروردین 1405در پاسخ به وشخم زدن خاورمیانه چه اسیبی به امریکا میزنه؟همه اینجا هم دیگه رو بزنیم، اخر سر هم اون میگه خداحافظ میره خونش
@user17538884393117 فروردین 1405در پاسخ به وخسته نشدید این قدر گفتید مماشات نکنیدکدوم مماشات؟اسرائیل ما رو می زنه ما کویت رو می زنیمخب که چی ؟ واسه اسرائیل اهمیتی داره یا آمریکا؟ بعدا نفتشون رو به همین بهونه ازشون میگیره که بهشون پاتریوت بده چند برابر قیمت که ایران نزنشون