14 فروردین 1405
مطالبه

پویش ملّی درخواست حمله به اینترنشنال

بسم الله القاصم الجبّارین این پویش به جهت مطالبه‌ جدی از نیروهای مسلح و البته نیروهای امنیتی به جهت ضربه زدن به ساز و کار تروریستی اینترنشنال راه‌اندازی شده است. ما با امضای این پویش به صورت جدی اعلام می‌کنیم که در اوج غیرت و تعصب، خواستار استفاده از تمامی ابزارهای نظامی و امنیتی ممکن جهت ضربه‌ جدی به زیرساخت‌های سخت افزاری، تکنولوژیک و منابع انسانی شبکه‌ خبیث، تروریستی و جاسوسی اینترنشنال در سرزمین‌های اشغالی، کشورهای حاشیه‌ خلیج فارس و سایر مناطق دنیا هستیم. ما ایمان داریم که دست توانمند نیروهای مسلح و تیر غیب نیروهای امنیتی قادر به هدف قرار دادن این شبکه تروریستی در اقصی نقاط جهان است. #اینترنشنال_رو_بزن #اینترآشغال #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل #یا_مرگ_یا_وطن

بخاطر رگ ایرانی اصیل بزنید حرومیارو
19:50 - 15 فروردین 1405

72 واکنش
27٫6k بازدید