23 فروردین 1405

دریادار ایرانی: همهٔ تحرکات آمریکا در منطقه را زیرنظر داریم

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تهدیدهای رئیس جمهور آمریکا را مضحک و خنده‌دار توصیف کرد و گفت: همهٔ تحرکات ارتش متجاوز آمریکا در منطقه را رصد نموده و زیرنظر داریم.
دوستان ما اصلا ناو وناوچه داریم الان تو خلیج فارس ؟
22:57 - 23 فروردین 1405

44 واکنش
6108 بازدید



9 پاسخ

@Hamidjalali23 فروردین 1405
فک نکنم

@user17723810107923 فروردین 1405
نه ولی تا دلت بخواد زبون داریم😀

تصویر نمایه‌ی ‌ناشناس ناشناس‌
@amirak4723 فروردین 1405
متاسفانه خیر

@user17723810107923 فروردین 1405
نه ولی تا دلت بخواد ادعا داریم

@user17682163532323 فروردین 1405
بابک قراره چنتا بخره برامون

@Sina8024 فروردین 1405
احمق وطن فروش زیاد داریم که خودتحقیر هم هستند وبسیار دوست دارند به مقام بن سلمان برسندفکر نکن از اسمت نفهمیدیم منظورت از خیبر شکن چیه

@Sejil24 فروردین 1405
ناو و ناوچه واسه ماییکه ساحل رو در اختیار داریم بدرد نمیخوره بچاش قایق تندور زنبوری داریم بجاش موشک زمین به دریا داریم بجاش پهباد داریم

@youneverknow24 فروردین 1405
الان اونی که ناو و ناوچه داره تونسته تنگه رو باز کنه؟