28 فروردین 1405

برادر عراقچی، لطفاً نظرتان را پس بگیرید

ساعتی قبل آقای عراقچی، وزیر محترم امور خارجه کشورمان با انتشار یک توئیت اعلام کرد: «در پی اعلام آتش‌بس در لبنان، عبور و مرور تمامی کشتی‌های تجاری از طریق تنگه هرمز برای باقیمانده دوره آتش‌بس به‌طور کامل آزاد اعلام می‌شود. این تردد باید در مسیر هماهنگ‌شده و از پیش اعلام‌شده توسط سازمان بنادر و دریانو…نمایش بیشتر
شماها وضعتون خوبه آقای شریعتمداری و البته طرفداراتون که اینجا کامنت ادامه جنگ میذارن،مردم ۲ماه قبل جنگ از بدبختی و گرونی اعتراض کردن ،کاسبی شب عیدشونم که پرید،اینترنت هم تو‌این ۴ماه اخیر قطع بوده،دیگه باید چقد گرونی و جنگ و جنازه هم وطنامنون ببینیم و بدبختی بکشیم تا شما و روسیه راضی شید؟
18:56 - 28 فروردین 1405

3 بازنشر235 واکنش
37٫7k بازدید



2 پاسخ

@user17747820847428 فروردین 1405
کاسبان تحریم و جنگ و فیلترنت

تصویر نمایه‌ی ‌وحید تنها‌
@Vahid1god28 فروردین 1405
تاریخ زمان خودت رو بلد باشی بد نیست بخدا درد نداره.تا حالا ۲۱بار به امریکا اعتماد و چوبش رو خوردیم اگه قبل تهدیدترامپ نمیرفتن مذاکره الان تا۵۰۰سال راحت بودیم از اقتصاد و صنعت و روابط خارجه ولی گول توئیت اون ترامپ رو خوردن